Több, mint kert

Fontos:

 

Szabadgyökerű növények esetén a vásárlási, postázási szezon kizárólag

október 01- március 15. között van,

Ettől eltérő időpontban történő megrendelést előrendelésnek tekintünk.

KÉSZLETÜNK AKTUALIZÁLÁSA MINDEN ÉV SZEPTEMBER 1-JÉN ÉS FEBRUÁR 1-JÉN TÖRTÉNIK. MINDEN EGYÉB ESETBEN A KÉSZLET TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰ.

 

Vásárlási menete:

 

Kezdjük a kedvezményekkel:

 

50.000,- HUF fölötti vásárlás esetén a postaköltséget átvállaljuk. 

Személyes átvétel esetén darabszámra vonatkozó kedvezmény a rózsák esetében: 

50 db feletti vásárlásnál 15% kdvezmény a végösszegből. 
100 db feletti vásárlás esetén 25 % kedvezmény a végösszegből.

200 db felett egyedi árképzés.

 

Postaköltség:

Minden esetben igyekszünk a vásárlónak legolcsóbb postázási módot megkeresni, postával, futárszolgálattal szerződést kötni.

Jelenleg érvényes postaköltség:         előre utalás mellett    3000,- ft

                                                           utánvétellel               3500,- ft

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A lap bal oldalán lévő „Kosár”-ban folyamatosan nyomon követheti a kiválasztott termékeit. Ha befejezte a termékek válogatását, nyugodtan kattintson a „Megrendelés”-re. Ne ijedjen meg, ezzel nem küldi el a megrendelést, csak elindít egy ellenőrző folyamatot, amiben van lehetősége változtatni minden ponton. Ebben a folyamatban leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy szeretné megvásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Megrendelés" gombra.

Vásárláshoz nem szükséges regisztrálnia, és adatai közül kizárólag azt szükséges megadnia, amely nélkülözhetetlen a csomagja feladásához.

A következő lépésben válassza ki, az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget.(50.000Ft felett a szállítás ingyenes) A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről emailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus emailt kap a rendelés beérkezéséről. Ezt követően ügyintézőnktől is kap egy levelet a várható szállítási időpontról. (ez megegyezés alapján megy, lelevelezzük a küldési időpontot, hiszen sok tényezőtől függ, pl időjárástól, feladás és fogadás lehetőségeitől, naptári időszaktól is) Ebben fog szerepelni a banki utaláshoz szükséges számlaszám is. Telefonos egyeztetés esetén hívja az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

 

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.


A termék visszaküldése

A megrendelőnek jogában áll elállni a vásárlástól és a terméket visszaküldeni, de tegye ezt annak tudatában, hogy élő növényekről lévén szó, a kétszeri szállítás biztosan a növény pusztulásához vezet. Ha bármi panasza merül fel, kérjük, keressen bizalommal, a problémát orvosolni fogjuk arra törekedbe, hogy a növény kárára ne váljon.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést megőrizzük, utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 15 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének időpontjáról közösen döntünk, a csomagolás megkezdése után (ez a postázás napja) már csak az "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában emailben, kerülhet sor.

 

Ha kérdése van, kérem, forduljon hozzánk bizalommal!